Ističemo mogućnost organizacije seminara, kongresa, konferencija te manjih i većih poslovnih sastanaka.


Kapaciteti dvorana su od 10 pa sve do 1500 osoba.

Prema zahtjevu klijenta organiziramo i koordiniramo tehničku opremu, projektor, projekcijsko platno, pozornicu, razglas, rasvjetu, uređenje prostora i scenarij.

Na jednom mjestu za vrijeme stanke seminara ili kongresa možete se osvježiti sa coffe breakom – kava, sokovi, finger food… Za ručak naručite hladno topli buffet, posluživanje menia ili birajte jela a la carte.

Tijekom održavanja velesajamskih priredbi, za Vaše djelatnike pripremamo gotova jela, poslovne ručkove i hladno tople buffete. Uz prethodnu rezervaciju npr. gotovih jela, omogućujemo konzumaciju za Vaše djelatnike sa izložbenih prostora, uz predodžbu bonova. Račun podmirujete tek nakon održanog sajma. Također nudimo catering usluge na izložbeni prostor.

Božićni domjenak, modna revija, koncert, obljetnica, otvaranje novih poslovnih objekata, promocija novih proizvoda i usluga bit će profesionalno organizirani i koordinirani vežući se uz PR-usluge.

Pogledajte GALERIJU!